فرماندار گناباد و رئیس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: ۶۱ نقطه و مکان برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های گناباد و بجستان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۵۸۱۴۰۸
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، رضا نصیری اظهار کرد: از این میزان ۳۱ بیلبورد تبلیغاتی در معابر عمومی، هشت مسجد و حسینیه، ۱۰ سالن همایش و اجتماعات ادارات و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و ۱۲ سالن ورزشی برای انجام تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهای گناباد، بجستان، یونسی، کاخک، روشناوند، بیدخت و روستای بیلند تعیین شد.

 وی افزود: قرعه‌کشی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برای سخنرانی در مساجد شهرستان‌های گناباد و بجستان و همچنین نصب تبلیغات بر روی بیلبورد تبلیغاتی انجام شده است، در مدت انجام قانونی تبلیغات به تفکیک در نوبت صبح و عصر و شب نامزدها به ارائه برنامه‌های خود می‌پردازند.

 رئیس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان بیان کرد: تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از زمان آغاز رسمی آن از بامداد (۱۲ شب) پنج‌شنبه، سوم اسفندماه جاری با شوروشعف خاصی با حضور نامزدهای انتخابات و هواداران آنان آغاز شد که در روز نخست حال و هوای خاصی داشت و شور و نشاط انتخاباتی در این مناطق را افزایش داده است.

 نصیری اعلام کرد: با انصراف ۲ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان، ۳۸ نفر از نامزدها در این عرصه با هم به رقابت سالم انتخاباتی می‌پردازند.

 وی با اشاره به اینکه با برگزاری انتخابات عرصه جدید در مردم‌سالاری دینی و عمل به قانون اساسی در شهرستان‌های گناباد و بجستان همگام با کشور باز شده است، گفت: امید است با حضور گسترده مردم در این شهرستان‌ها بار دیگر برگ زرینی از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ثبت شود.

 تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بامداد روز پنج‌شنبه، سوم اسفندماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

 در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۷ نفر داوطلب نمایندگی از حوزه انتخابیه گناباد و بجستان شدند که هیئت نظارت شورای نگهبان شرایط ۴۰ نفر را تأیید کرد و با انصراف یک نفر از این نامزدها ۳۹ نفر در عرصه انتخابات حضور دارند.

 ۲ هزار و ۸۰۰ نفر نیز عوامل اجرایی و نظارتی دست‌اندرکار برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه سال جاری در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان هستند.

 دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، یازدهم اسفندماه امسال هم‌زمان با سراسر کشور در ۱۳۱ شعبه اخذ رأی حوزه انتخابیه گناباد و بجستان برگزار می‌شود.

 حوزه انتخابیه گناباد و بجستان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها